Świat 179 Ustawienia

Prędkość gry 1.25
Prędkość jednostek 0.8
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2500 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 9:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne, ze zbieractwem
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.25

Konfiguracja

Limit członków plemienia 70
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk.
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 30.06.22 14:00